Het bestuur van de Personeelsvereniging bestaat uit 7 bestuursleden. Het hele jaar door zijn zij actief om het programma samen te stellen, de activiteiten voor te bereiden en goed uit te voeren. Ook zijn er vele vrijwilligers die hun steentje bijdragen.
Hoe komen de activiteiten tot stand? Elk jaar staan een aantal vaste activiteiten op het programma, zoals bijvoorbeeld het Sinterklaasfeest. Daarnaast wordt aan het begin van een jaar een nieuwe activiteitenoverzicht opgesteld nadat er flink is gebrainstormd. Het bestuur vergadert iedere maand waarbij verschillende ideeën naar voren gebracht worden en activiteiten die zijn geweest worden geëvalueerd. Ook leden kunnen ideeën voordragen.
We stellen het bestuur kort aan je voor:
Anne den Herder: is voorzitter en adviseur Ruimtelijke Ordening bij het Fysiek domein, sector DOK (Duurzame Omgevingskwaliteit).
Selma Mollema: is penningmeester voor de PV en adviseur Ruimtelijke Ordening bij het Fysiek domein, sector DOK (Duurzame Omgevingskwaliteit).
Maaike Joostema: is secretaris, tevens de webmaster van deze internetsite. Maaike is Secretarieel Adviseur bij het Shared Service Center
Michiel de Boer: is algemeen bestuurslid en werkzaam als beleidsadviseur Duurzaamheid en Energietransitie.
Laura Veldhuis: is algemeen bestuurslid en medewerker bedrijfsvoering en advies bij Sociaal Domein
Geertje Bakker: is algemeen bestuurslid/vice voorzitter. Geertje is werkzaam bij het hulpteam Toeslagenaffaire bij het Sociaal Domein.
Linda Kooistra: is algemeen bestuurslid en verzorgt de ledenadministratie. Linda is medewerker invorderen en kwijtschelding belastingen.