Het bestuur van de Personeelsvereniging bestaat uit 7 bestuursleden. Het hele jaar door zijn zij actief om het programma samen te stellen, de activiteiten voor te bereiden en goed uit te voeren. Ook zijn er vele vrijwilligers die hun steentje bijdragen.
Hoe komen de activiteiten tot stand? Elk jaar staan een aantal vaste activiteiten op het programma, zoals bijvoorbeeld het Sinterklaasfeest. Daarnaast wordt aan het begin van een jaar een nieuwe activiteitenoverzicht opgesteld nadat er flink is gebrainstormd. Het bestuur vergadert iedere maand waarbij verschillende ideeën naar voren gebracht worden en activiteiten die zijn geweest worden geëvalueerd. Ook leden kunnen ideeën voordragen.
We stellen het bestuur kort aan je voor:
Gretha van der Ploeg: is voorzitter van het bestuur en consulent jongeren bij Uitvoering Sociaal Domein. Daarnaast is zij gedeeltelijk gedetacheerd naar Werken in Friesland als initiator en coördinator van opleidingen en evenementen.
Selma Mollema: is penningmeester voor de PV en adviseur Ruimtelijke Ordening bij het Fysiek domein, sector DOK (Duurzame Omgevingskwaliteit).
Maaike Joostema: is secretaris, tevens de webmaster van deze internetsite. Maaike is administratief medewerker bij het jeugdexpertteam
Jenny de Jong: is algemeen bestuurslid en vice voorzitter en is projectassistent bij Fryslân Werkt!
Marit Stroop: is algemeen bestuurslid. Marit is contractbeheerder bij het sociaal domein
Anne den Herder: is algemeen bestuurslid en adviseur Ruimtelijke Ordening bij het Fysiek domein, sector DOK (Duurzame Omgevingskwaliteit).
Linda Kooistra: is algemeen bestuurslid en verzorgt de ledenadministratie. Linda is medewerker invorderen en kwijtschelding belastingen.