Het bestuur van de Personeelsvereniging bestaat uit 7 bestuursleden. Het hele jaar door zijn zij actief om het programma samen te stellen, de activiteiten voor te bereiden en goed uit te voeren. Ook zijn er vele vrijwilligers die hun steentje bijdragen.
Hoe komen de activiteiten tot stand? Elk jaar staan een aantal vaste activiteiten op het programma, zoals bijvoorbeeld het Sinterklaasfeest. Daarnaast wordt aan het begin van een jaar een nieuwe activiteitenoverzicht opgesteld nadat er flink is gebrainstormd. Het bestuur vergadert iedere maand waarbij verschillende ideeën naar voren gebracht worden en activiteiten die zijn geweest worden geëvalueerd. Ook leden kunnen ideeën voordragen.
We stellen het bestuur kort aan je voor:
Gretha van der Ploeg: is voorzitter van het bestuur en consulent jongeren bij Uitvoering Sociaal Domein.
Marijke Jousma: is secretaris, tevens de webmaster van deze internetsite en is senior medeweker bij team Inkomen en Zorg van Publieke dienstverlening.
Douwe Wiebe Beek: is penningmeester voor de PV en is verkeerstechnisch ontwerper bij diverse infrastructurele projecten binnen de gemeente. Daarnaast houdt hij zich bezig met beheer en onderhoud van verkeerslichten en is toetser van verkeersveiligheid bij werkzaamheden.
Jenny de Jong: is algemeen bestuurslid en vice voorzitter en is projectassistent bij Fryslân Werkt!
Arien Kampman: is algemeen bestuurslid en zit als gepensioneerde in het bestuur
Marit Stroop: is algemeen bestuurslid en verzorgt de ledenadministraties. Marit is contractbeheerder bij het sociaal domein
Maaike Joostema: is algemeen bestuurslid en verzorgt de ledenadministratie. Maaike is administratief medewerker bij het jeugdexpertteam